Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

Co uzyskuję rejestrując się w sklepie?

Rejestrując się w superoslony.pl automatycznie zakładasz swoje konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto:  możesz składać zamówienia,  widzisz stan swojego zamówienia oraz możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@superoslony.pl lub telefonicznie: +48 696 49 39 50 lub +48 696 49 39 49 

Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!

Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy

Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień

Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@superoslony.pl  lub telefonicznie: +48 696 49 39 50 lub +48 696 49 39 49 

Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy?

Firma kurierska: DPD, DHL LUB FEDEX

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:przelew na konto bankowe, eprzelew oraz za pobraniem.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Dostawa towaru wyłącznie kurierem.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 696 49 39 50 lub +48 696 49 39 49 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 696 49 39 50 lub +48 696 49 39 49 

Gdzie jest moja przesyłka?

Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu wraz z numerem listu przewozowego jest przesłana do każdego klienta e-mailem. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy. Wpisując numer listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się paczka.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 696 49 39 50 lub +48 696 49 39 49.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością

Utwórz konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło